Інформаційно-комунікаційна платформа «е-послуга»

В травні місяці ( 20.05.2015р.) на базі бібліотеки – філії № 1 Димитровської Централізованої бібліотечної системи за проектом щодо розвитку електронного урядування в рамках програми «Бібліоміст» розпочався цикл тренінгів «Е – послуги на допомогу громаді».Семінар - тренінг був організований громадською організацією «Агенція місцевого економічного розвитку м. Димитрова» спільно з Димитровською централізованою бібліотечною системою в рамках реалізації проекту «Створення інноваційного підходу до взаємодії між владою та громадою міста шляхом впровадження інформаційно - комунікаційної платформи е-послуг».Мета цього тренінгу залучити представників міських служб, підприємств, організацій до вивчення системи адміністрування роботи «Муніципального порталу міста Димитрова», який був розроблений під час реалізації проекту.

    

Учасники із зацікавленням прослухали інформацію з розвитку е-урядування, ознайомились з досвідом роботи інших країн, визнали переваги електронних послуг. Особлива увага була приділена розробці інформаційно – комунікаційній платформі е-послуг «Муніципальний портал міста Димитрова» та питанням адміністрування з метою підтримки подальшого функціонування блогів своїх служб. Для зручної навігації була підготовлена презентація для адміністраторів та організована виставка «Муніципальний портал міста Димитрова».
Слухачі отримали практичні навики управління своїм блогом як адміністратори. Кожному учаснику були видані персональні логін та пароль для входу на сторінку своєї служби, інструкції з використання адміністративної консолі для адміністраторів служб. Використовуючи систему управління, кожна міська служба буде мати можливість наповнювати свої сторінки в подальшому.

З метою покращення  якості  та оперативності  обслуговування  громадян та впровадження технологій  електронного урядування в соціальній сфері  у м. Димитрові розроблена  інформаційно - комунікаційна платформа  е-послуг:  «Муніципальний портал міста Димитрова». На порядку денному постало питання подальшого  навчання громади  міста  навичкам користування е-послугами. Тренінги «Електронні послуги для громади», які відбулись  на базі бібліотеки-філії №1 Димитровської ЦБС, надали можливість активістам мікрорайонів «Західний», «Молодіжний», «Світлий», «Східний»,  «Новатор», район шахти ім. Г.Димитрова, кварталу 40, Центру міста  протягом 18.06.2015р. та 23.06.2015р. ознайомитись з досвідом  розвитку е-урядування в інших країнах, з електронними ресурсами  офіційних веб – порталів та сайтів обласної державної та місцевої  адміністрації.     Для зручної навігації було підготовлено презентацію «Електронні послуги для громади». Мешканці міста  визнали  переваги електронних послуг, особливо це стосувалось  «Муніципального порталу міста Димитрова»,  за допомогою якого  можна  вирішити всі свої проблеми. Адже присутні  на тренінгу – це старші будинків, керівники ОСББ,   для яких  вирішення комунальних проблем є нагальним питанням сьогодення. Тому «Контакт –центр»,  на який можна подати  заявку комунальникам дуже зацікавив слухачів. Під час проведення практичних занять  були подані заявки на  відсутність водопостачання, на витік каналізації, відключення  будинків від електропостачання або відсутність люків біля житлових будинків та інш.У свою чергу інформаційно - комунікаційна  платформа е-послуг виконує функцію «єдиного вікна», який  надає повний та структурований опис е-послуг, побудований на основі індивідуального наповнення  інформацією від  усіх служб, підприємств, установ  міста Димитрова. 

     Особливо громадян  зацікавив сайт   Управління соціального захисту населення Димитровської міської ради, який надає актуальну  інформацію щодо оформлення субсидії: калькулятор розрахунку субсидії, можливість скачати документи для отримання субсидії (заяву, декларацію) та зразки їх заповнення. Надана інформація  щодо державної допомоги  інвалідам, малозабезпеченим сім’ям, одиноким матерям та інш.

      В Україні  почав свою роботу портал он-лайн заказу  державних послуг. Сайт, приєднаний до «Муніципального порталу міста Димитрова», пропонує  оформити замовлення  на послугу, яку  державні  органи  можуть надати  приватній особі або бізнесу. Достовірність документа забезпечується тим, що на ньому стоїть електронно-цифровий підпис того органу, який має право видавати документ.

      Багато батьків не раз стикалися з проблемою отримання місця для своїх дітей у дитячому садку. Тепер для них створена можливість поставити свою дитину в чергу, не виходячи з дому. Для зручності батьків на порталі послуг міського відділу освіти реалізована єдина форма постановки на облік в дошкільний загальноосвітній заклад - електронний запис.

      Тут  щоденно оновлюються матеріали телекомпанії «Орбіта», «Капрі» та основні міські новини, анонсуються події, які відбуваються у соціальних службах міста, розміщуються проекти рішень міської ради для їх попереднього вивчення, рішення виконавчого комітету та міської ради, розпорядження міського голови та інша, необхідна для городян інформація. Докладна інформація   знаходиться на сторінках веб-порталу, що дозволяє скласти цілісну картину про місто.

      Основна ж мета електронних послуг - максимально позбавити жителів від ходіння по відомчим кабінетах, звільнити від черг та збору всіляких довідок і документів, звести до мінімуму витрати особистого часу. Скористатися послугами можна навіть, не виходячи з дому, в будь-який зручний день та час.

Створення інноваційного підходу до взаємодії між владою та громадою міста шляхом впровадження інформаційно-комунікаційної платформи «е-послуг».

 

Лютий 2015 р.-червень 2015 р.

Грантодавець IPEX (Рада міжнародних наукових досліджень та обмінів)

www.irex.ua

044 586-27-81

044 586-27-82

ivoitsekhivska@irex.org

Новости

Новости RSS