Оформлення електронного пенсійного посвідчення для внутрішньо переміщених осіб.

       Для отримання електронного пенсійного посвідчення потрібно:

          Крок 1     

        Звернутись особисто до управління Пенсійного фонду України за місцем фактичного проживання з паспортом, довідкою про присвоєння ідентифікаційного номеру, довідкою внутрішньо переміщеної особи, фото (3х2,5) та подати заяву.

        Інваліди I та II групи, які потребують постійного догляду та особи, які досягли 80-ти річного віку можуть звернутися до управління Пенсійного фонду по телефону або електронною поштою для подачі заяви на дому.

        ЕПП виготовляється впродовж 30 робочих днів з дня подачі заяви до управління Пенсійного фонду.

        ЕПП одночасно є:

  • платіжною банківською карткою
  • пенсійним посвідченням
  • електронним цифровим підписом.

          Крок 2

       Особисто прийти до вказаного у заяві відділення Ощадбанку та отримати ЕПП.

       Впродовж першого року отримання ЕПП - кожні 6 місяців, у наступні роки – раз у 12 місяців звертатись у відділення Ощадбанку для фізичної ідентифікації користувача ЕПП.

          Важливо!!! З 01.07.2016 року виплата пенсій всім внутрішньо переміщеним особам здійснюєтся виключно через рахунки ПАТ “Ощадбанк”