Поновлення виплати пенсії внутрішньо переміщеним особам

Управління Пенсійного фонду України в м. Димитрові повідомляє, що виплата пенсій внутрішньо переміщеним особам здійснюється за місцем перебування таких осіб на обліку, що підтверджується довідкою, виданою згідно з Порядком оформлення та видачі довідки про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 01.10.2014 № 509 (зі змінами) .

У разі, якщо в Єдиній інформаційній базі даних про взятих на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції довідка відкликана, або закінчився термін дії довідки, або за наслідками перевірки прийнято рішення про невідповідність відомостей про місце проживання, виплата пенсії припиняється після надходження повідомлення відповідного органу соціального захисту населення або інформації з Єдиної інформаційної бази даних про взятих на облік осіб, які переміщуються з тимчасово окупованої території України та районів проведення антитерористичної операції.

Для поновлення виплати пенсії необхідно особисто звернутись до управління Пенсійного фонду України за місцем реєстрації з заявою на поновлення виплати пенсії та надати такі документи:

  • паспорт (оригінал, копія 1-2 сторінок та реєстрації);
  • ідентифікаційний номер (оригінал та копія);
  • пенсійне посвідчення (оригінал та копія);
  • довідку про взяття на облік внутрішньо переміщеної особи (відповідно до постанови КМУ від 01.10.2014 року №509)
  • довідку про відкриття поточного рахунку в установах ПАТ                           « Державний ощадний банк України»