Ухвалено Стратегію модернізації та розвитку Пенсійоного фонду України на період до 2020 року

Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 14 вересня 2016 року № 672-р. ухвалено СТРАТЕГІЮ модернізації та розвитку Пенсійного фонду України на період до 2020 року, метою якої є забезпечення європейських стандартів функціонування та надання послуг, зміцнення фінансової стабільності, підвищення прозорості діяльності Пенсійного фонду, а також оптимізації адміністративних видатків.

Одним з найголовніших завданням стратегії є поліпшення якості обслуговування громадян, що планується забезпечити шляхом:

- впровадження заходів обслуговування громадян незалежно від місця їх реєстрації;

- впровадження єдиних стандартів і сучасної технології обслуговування громадян за принципом “єдиного вікна” у відповідних залах обслуговування (фронт-офісах) на рівні територіальної громади з подальшою обробкою пенсійної документації у відокремлених підрозділах (бек-офісах) та забезпечення надання консультативної допомоги громадянам щодо умов призначення (перерахунку) пенсій;

- впровадження електронних пенсійних справ і системи централізованого призначення (перерахунку) та виплати пенсій на їх основі;

- створення реєстру електронних пенсійних справ і систем їх технічної підтримки, резервного центру обробки даних, комплексної системи захисту інформації;

створення агентських пунктів обслуговування громадян органами Пенсійного фонду із залученням національного оператора поштового зв’язку, банків та інших осіб із подальшим розширенням мережі таких пунктів обслуговування;

- створення умов для доступу громадян до сервісів дистанційного їх обслуговування, подання документів (звернень) до Пенсійного фонду з використанням електронного цифрового підпису, доступу до інформаційних ресурсів через веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду;

- впровадження технології індивідуально-масового електронного інформування громадян з питань пенсійного забезпечення через засоби мобільного зв’язку, електронну пошту тощо;

- запровадження модернізованого пенсійного посвідчення як електронного документа, який одночасно є платіжною банківською карткою та інформація в якому зафіксована у вигляді електронних даних
(включаючи обов’язкові реквізити документа), з широкими функціональними можливостями, зокрема забезпечення ідентифікації особи; наявності повноцінної інформації про пенсійні виплати; дистанційного доступу до електронної пенсійної справи, персональних даних в інформаційних ресурсах Пенсійного фонду; обліку використання та / або надання пенсіонеру пільг; участі пенсіонера в різних соціальних та адресних програмах тощо.